2019 Konut Projelerinde En Etkili Pazarlama Teknikleri

Bize 0850 304 13 02 Numarasından da ulaşabilirsiniz!

Türkiye’de yıllık 1 milyon’dan fazla konut projesi inşaat firmaları tarafından satışa çıkarıyor ve kısa sürelerde satılıyor. Peki binlerce daire hergün kısa sürede inşaat dijital pazarlama teknikleriyle nasıl hızlı satılabiliyor? Size en etkili konut proje satış stratejilerini paylaşacağım. Daha önce denediğimiz büyük markalarla yaptığımız bazı çalışmaların tüyolarını vereceğiz. 2019’da en etkili konut projelerinde pazarlama tekniklerini şu başlıklarda inceleyebiliriz;

 

Konut Pazarlama Teknikleri

 

  1. Geleneksel Konut Kampanyaları
  2. Gazete, Tv Medya Kampanyaları
  3. Fuar Reklamları
  4. Etkinlik Reklamları
  5. Dijital Pazarlama Kampanyaları

Evet en etkili konut proje kampanyalarını sizlerle beraber inceleyeceğiz.

1- Geleneksel Konut Kampanyaları

Eskiye dayanan bir sistem olarak görünen geleneksel konut kampanyaları inşaat şirketlerinin dijital pazarlama alanında olmazsa olmazları arasında yer alıyor. Konut projesi yaşanabilir hale gelmeden satışlarını bitirmeyi hedefleyen her gayrimenkul firması konut projelerinin etrafına yaptıkları parapet tasarımlarıyla proje yerini ve nasıl bir proje gerçekleşeceğini gösterebiliyor. Akabinde ise projeler için bir kampanya hazırlanıp geleneksel olarak tüm mecralarda yayılmaya başlıyor. Bunlardan bazıları bilboard tasarımları, afiş, konut katalog tasarımları, el broşürleri gibi meteryallerle reklam kampanyalarını desteklerler.

 

2- Gazete, TV Medya Kampanyaları

Mecralar için hazıraldığınız kampanyaları eski bir yöntem olan tek sayfa gazete ilanı şeklinde de yayınlayabilirsiniz. TV reklamları maliyetli olsada çok fazla ziyaretçi çekmenizi sağlayan büyük faktördür. Saniye usulü reklam verildiği için aslında epey maliyetli. Fakat yayınlayacağınız reklamlara alacağınız geri dönüşlere ve satışını gerçekleştireceğiniz konutlara göre reklam maliyetleri çok yüksek gelmemektedir. Hazırlayacağınız kampanyanın günün şartlarına uygun bir şekilde konsept oluşturmak gerekir. Özellikle dikkat etmeniz gereken en önemli husus ise tv reklamlarını yönlendireceğiniz web sitenizin yaptığınız harcamaları haketecek profesyonellikte bir web tasarım yapılması gerek. Gelecek yüksek hitlere dayanabilecek bir sunucuzun olmasınıda kesinlikle öneriyoruz. Yoksa Televizyonda vereceğiniz reklamda yönlendireceğiniz sayfaya ani olarak giriş yapacak kullanıcılar kullandığınız sunucunuz iyi değilse çökecektir ve sitenize erişim olmayacaktır. Bu en dikkat etmeniz gereken hususlardan sadece biri.

 

3 – Fuar Reklamları

Özellikle yabancı müşterileri çekmek için kullanılan en önemli araçlardan biridir. Fakat dijital pazarlama kadar verimli değildir. Fuarlara katılıp kataloglarınızı dağıtırsınız, müşterilerin ilgisini çekebilecek bir konseptle onlara orada birebir canlı satış yapabilirsiniz. Fakat harcayacağınız fuar ücreti ve hazırlıkları epey masraflı olacağı için dijital pazarlama kanalından ilerlemenizi daha fazla tavsiye edebiliriz.

 

4 – Etkinlik Kampanyaları

İnşaat firmalarının hazırladığı bir ünlü yazar, radyocu, artist yada futbol & basketbol oyuncularının imza törenleri, konserler gibi etkinlikler düzenleyip yaptıkları indirimli fiyatlarla satışlarını arttırmayı hedeflerler. Geçtiğimiz yıl ünlü radyocu Cem Arslan bu tarz bir etkinlikte konut satışları için bir organizasyona çıkmış ve inşaat firmasının tanıtımı yapılmıştı. Fakat bizce yinede en etkili seçenek değil.

 

 

5 – Dijital Kampanyalar

 

İnşaat şirketlerinin 2019 yılında daha da fazla tercih edecekleri yeni pazarlama tekniği olan dijital kampanyalarda; sosyal medya, lead toplama, mailing gönderimi, facebook & instagram reklamları, google adwords reklamları, diğer web siteleri için hazırlanan SPEC’lerle beraber kusursuz bir medya planı çıkarılıyor. Verilen dijital reklamların karşılığında minimum tutarla hazırlanan bilgi form talepleriyle müşteriler tek tek aranıp satış ofislerine yönlendiriyor. Minimum form toplama için bazı dikkat etmeniz konular var. Bu konular için kurumsaltasarim.com.tr‘yi tercih edebilirsiniz. Form maliyetini en düşük bulabileceğiniz ender reklam firmalarından biriyiz. Yapılan reklamlarda hedeflemelerinizi lokasyon bazlı, kişilerin evlilik durumları, kullandıkları lüks eşyalara yada mesleklerine göre detaylandırabilir hedef kitlenize daha kolay ulaşabilirsiniz. Satışlarınız için topladığınız formları ileteceğiniz satış temsilcileri sizler için müşterilerinizi satış ofislerine davet etmek için ikna edici bir ekiple çalışmalısınız. Aksi halde topladığınız biz sizi arayalım formlarının hiç bir anlamı olmayacaktır.

 

Satış ofislerine gelen müşterilere konut satmak içinde becerili, diksiyonu düzgün, güven verici ve ikna kabiliyeti yüksek kişileri seçmeniz gerekir.  Çok daha fazla detayları bulunan ve satışlarınızı arttırmanın farklı yollarını dilerseniz bizimle çalışarak edinebilirsiniz.

 

Konut satışları konusunda kreatif, dijital ve sosyal medya yönetimleriyle 360 derece hizmet sağlayan kurumsaltasarim.com.tr sektörde ki en büyük inşaat firmalarıyla daha önce çalışmış ve milyon TL’lik reklam kampanyalarını yönetmiş bir ekipten oluşmaktadır. Hizmetlerimiz için bizimle irtibat kurabilirsiniz.

Yayınlanma Tarihi: Şubat 1, 2019