Türkçesi “Varış Sayfası” olarak nitelendirilen Lading Page aslında; bir ürün, proje veya bir hizmetiniz varsa bu işlerinizi online olarak vereceğiniz reklamlar, sosyal medya reklamları, e-bülten gibi alanlardan gelecek bağlantıları yönlendireceğiniz sayfalardan oluşur. Bu sayfalarda web sitenizin içeriğinde olan tüm alanların en işe yarar ve yalın halini müşteriye hızlıca tanıtabilmek için hazırlanan sayfalardır. Burada ki temel amaç kullanıcıyla hızlı etkileşim kurup, satışlarınızı arttırmaktır. İnşaat sektöründe sık kullanılan ve yeni yaptıkları projelerini tanıtan firmaların olmazsa olmazı Landing Page‘dir.
Burada Varış sayfasının asıl amacı dönüşümlerimizi kontrol etmektir. Markanızın online reklam stratejisi için önemli bir araçtır. Tasarım, içerik, kullanıcı etkileşimi iyi olan bir landing page yapacağınız reklam çalışmalarınızı en üst seviyeye çıkarabilir. Yol gösterici olmak için bir inşaat projesini ele alalım ve inşaat projesi landing page tasarımı nasıl olmalı, neler yapılmalı size aktaralım.
Öncelikle içeriği belirlemeli bir Wireframe ( Akış şeması ) çizmeliyiz. Standart bir inşaat projesi için olmazsa olmaz içeriler arasında;
Gayrimenkul projesini ele aldığımızda içerik açısından olmazsa olmazlar olarak belirlenen bu içerikleri daimi olarak kullanarak daha doğru bir landing page çıkarmış oluruz.
Projenin görsellerini yüksek kaliteli ve en hızlı açılacak şekilde kampanyayla beraber güzel bir kolaj yapılıp ön slider da landing page‘in bulunması gerekiyor. Genel olarak tercih edilen ikinci kısım ise sağ tarafta bulunan müşteri bilgilerini toplayacağımız biz sizi arayalım formu olmalıdır. Müşteri ilk girdiğinde form ve kampanyayla kolaj yapılmış proje fotoğrafını görmelidir. Sonrasında merak uyandıran projeyi aşağı inildikçe tanıtmaya başlayacağız. Konsept ve projede ki yaşamla ilgili bilgi, sosyal alanların tanıtılması için küçük bir alan. Lokasyon için en değerli alanların özellikle yazılması. Manzarası olabilir, yakınlarda ki hastaneler, avmler, eğitim kurumları, park, sahil gibi alanların lokasyon için değeri yüksek olduğundan ilk etapta hemen müşterinin gözüne iliştirmeliyiz.
Proje Görselleri için özellikle eğer proje tamamlanmışsa gerçek fotoğraflardan oluşan projede yaşamın başladığını vurgulayan yada yaşamın başlayacağı tarihi vurgulayan başlık ile galerinin oluşturulması.
Projenin konumuna ait bir google maps haritası, iletişim bilgileri ve tekrar forma yönlendiren bir bağlantı kullanılabilir.
Google Adwords, Facebook Reklam, İnstagram Reklam gibi alanlar kullanılarak reklam kampanyaları hazırlanabilir. Geri dönüşlerinize göre uygun bir UX yani kullanıcı deneyimi tasarımı yapılması gerekiyor.A/B testiyle beraber desteklenen lading page‘ler müşterilerinizden toplayacağınız formları arttırabilir. Vereceğiniz reklamlarda yazı & resim oranı en iyi olacak şekilde google ve facebook’ta kontrol edilmelidir. Reklam görüntülemesi kötü olan imajlar seçilmemeli ve bu imajlarla reklama başlanılmamalıdır.
Lading Page Tasarımlarını Anahtar teslim 1500TL‘den başlayan fiyatlarla yardımcı olabiliriz.