Türkçesi “Varış Sayfası” olarak nitelendirilen Lading Page aslında; bir ürün, proje veya bir hizmetiniz varsa bu işlerinizi online olarak vereceğiniz reklamlar, sosyal medya reklamları, e-bülten gibi alanlardan gelecek bağlantıları yönlendireceğiniz sayfalardan oluşur. Bu sayfalarda web sitenizin içeriğinde olan tüm alanların en işe yarar ve yalın halini müşteriye hızlıca tanıtabilmek için hazırlanan sayfalardır. Burada ki temel amaç kullanıcıyla hızlı etkileşim kurup, satışlarınızı arttırmaktır. İnşaat sektöründe sık kullanılan ve yeni yaptıkları projelerini tanıtan firmaların olmazsa olmazı Landing Page‘dir.
Burada Varış sayfasının asıl amacı dönüşümlerimizi kontrol etmektir. Markanızın online reklam stratejisi için önemli bir araçtır. Tasarım, içerik, kullanıcı etkileşimi iyi olan bir landing page yapacağınız reklam çalışmalarınızı en üst seviyeye çıkarabilir. Yol gösterici olmak için bir inşaat projesini ele alalım ve inşaat projesi landing page tasarımı nasıl olmalı, neler yapılmalı size aktaralım.
Öncelikle içeriği belirlemeli bir Wireframe ( Akış şeması ) çizmeliyiz. Standart bir inşaat projesi için olmazsa olmaz içeriler arasında;
Gayrimenkul projesini ele aldığımızda içerik açısından olmazsa olmazlar olarak belirlenen bu içerikleri daimi olarak kullanarak daha doğru bir landing page çıkarmış oluruz.
Projenin görsellerini yüksek kaliteli ve en hızlı açılacak şekilde kampanyayla beraber güzel bir kolaj yapılıp ön slider da landing page‘in bulunması gerekiyor. Genel olarak tercih edilen ikinci kısım ise sağ tarafta bulunan müşteri bilgilerini toplayacağımız biz sizi arayalım formu olmalıdır. Müşteri ilk girdiğinde form ve kampanyayla kolaj yapılmış proje fotoğrafını görmelidir. Sonrasında merak uyandıran projeyi aşağı inildikçe tanıtmaya başlayacağız. Konsept ve projede ki yaşamla ilgili bilgi, sosyal alanların tanıtılması için küçük bir alan. Lokasyon için en değerli alanların özellikle yazılması. Manzarası olabilir, yakınlarda ki hastaneler, avmler, eğitim kurumları, park, sahil gibi alanların lokasyon için değeri yüksek olduğundan ilk etapta hemen müşterinin gözüne iliştirmeliyiz.
Proje Görselleri için özellikle eğer proje tamamlanmışsa gerçek fotoğraflardan oluşan projede yaşamın başladığını vurgulayan yada yaşamın başlayacağı tarihi vurgulayan başlık ile galerinin oluşturulması.
Projenin konumuna ait bir google maps haritası, iletişim bilgileri ve tekrar forma yönlendiren bir bağlantı kullanılabilir.
Google Adwords, Facebook Reklam, İnstagram Reklam gibi alanlar kullanılarak reklam kampanyaları hazırlanabilir. Geri dönüşlerinize göre uygun bir UX yani kullanıcı deneyimi tasarımı yapılması gerekiyor.A/B testiyle beraber desteklenen lading page‘ler müşterilerinizden toplayacağınız formları arttırabilir. Vereceğiniz reklamlarda yazı & resim oranı en iyi olacak şekilde google ve facebook’ta kontrol edilmelidir. Reklam görüntülemesi kötü olan imajlar seçilmemeli ve bu imajlarla reklama başlanılmamalıdır.
Lading Page Tasarımlarını Anahtar teslim 1500TL‘den başlayan fiyatlarla yardımcı olabiliriz.
Merhabalar, Figma'da sıfırdan bir inşaat firması için proje tanıtımı yapan landing page tasarım eğitimi yapacağız. Serenity Evleri projesi, Sakarya'nın Kocaali...
Dünyanın en çok satan e-ticaret altyapısı Shopify için bir tasarımcıya mı ihtiyacınız var? Ozaman doğru yerdesiniz. Shopify 175 ülke'de 5milyondan...
Kullanıcılarınızın beklentilerini karşılayan mobil uygulama tasarımını birlikte oluşturalım. Akıllı telefon kullanıcıları, mobil uygulamaların son derece kolay kullanımlı ve aynı zamanda...
Her yıl gelişen teknolojiyle birlikte SaaS çözümü üreten startup firmalarını görmekteyiz. Yenilenen teknolojiyle insan hayatını kolaylaştırmayı ve iş yükünü azaltmayı...
Ülkemizde turizm sektörünün çeşitlendirilmesi ve turizmin 12 aya yayılmasına katkıda bulunan sağlık turizmi önemli bir ticari değere sahiptir.Sağlık turizminde öne...
Merhabalar, bugün sizlere Kurumsaltasarım markasının tüm tasarım süreçlerini yönettiği ve işinize çok yarayacak tamamen ücretsiz eticaret sitesi oluşturabileceğiniz bir projeden...