Profesyonel Sosyal Medya Hesap Yönetimi için İpuçları

Bize 0850 304 13 02 Numarasından da ulaşabilirsiniz!

Sosyal medyayı kullanmayabilir ve onu sevmeyebilirsiniz, fakat bu sosyal medyanın iş hayatında ki gücünü küçültmez.Müşterilerinize ulaşmanın en kolay yollarından biri olmasının yanında insanların ne istediğini de kısa sürede çözebilirsiniz.Bu sebeplerden dolayı şu anki sosyal medya stratejinizi gözden geçirin ve yeni fikirler ortaya koyun.

Sosyal medya hesabınızı sık sık kontrol edin ve paylaşımlarınıza insanların geri dönüşünü detaylıca inceleyin.Haftalık, aylık ve yıllık olarak hazırladığınız içeriğe bakın ve hedef kitlenizin neyi ilgilendirdiğini ve nelerle ilgilenmediklerini öğrenin.Bu topladığınız büyük verileri değerlendirmek için sınıflandırmanız gereklidir.Her birinin nasıl performans gösterdiğini ölçün.Örneğin sadece yazı olarak paylaştığınız içerik, video olarak paylaştığınız içeriğin önüne geçti mi?

Toplanan verileriniz eğer çok büyükse bunları incelemek için bazı araçlar kullanabilirsiniz.Bu araçlar içeriğinizi etiketlemenize, düzenlemenize ve sonuçları ölçmenize yardımcı olacaktır.Örneğin Sprout Social bu konuda size çok yardımcı olur.
  

  

Sosyal Medya İçerik Stratejisi Nasıl Olmalıdır?

Takipçilerinizi ilgilendiren ve izlenim getiren video içerik paylaşımını sıklaştırın.
İçeriğinizin kalitesini ve üretim hızını arttırın.
Kitlenize hitap etmeyen içerikleri paylaşmayın.
Takipçilerinize sürprizler ve çekilişler hazırlayın.
  

Sosyal Medyaya Yatırım Yapın!

Artık sosyal medya için gerekli bilgi ve birikime sahipsiniz.İçerik oluşturabilir ve bunu hedef kitlenize sunabilirsiniz.İçeriğinizi daha büyük kitlelere ulaştırabilmek için para yatırımı yapmak ve reklam vermek zorundasınız.İçerikleriniz için her türlü yöntemi denemelisiniz.Video çekimleri,iyi tasarlanmış bilgi verici grafikler,profesyonel fotoğraf çekimleri gibi..Tüm bu stratejiler sonrası yine geri dönüşleri raporlamalı ve değerlendirmelisiniz.Ücretli olarak satın aldığınız içeriği yeniden düzenleyerek hedef kitlenize yeni ve kaliteli içerikler sunabilirsiniz.Eğer bütçeniz yeterliyse daha çok video içeriklerine yönelmelisiniz.Video içerik oluştururken en son trendleri takip etmeli ve işletmenizin kategorisine göre araştırma yapmalısınız.İçeriklerin hangi gün ve hangi saatler içerisinde en çok etkileşimi aldığını bilmelisiniz.Profesyonel çözümler için kurumsal web tasarım oalarak bizimle iletişime geçebilirsini.
  

Sosyal Medyanın Gücünü Hissedin!

Yıllar önce biri size sosyal medyanın iş alanı için büyük bir potansiyel olduğunu söyleseydi gülüp geçebilirdiniz.Ancak durum şu anda çok ciddi.Örnek olarak meşrubat işletmenizi veya spor malzemeleri işletmenizi aynı anda sosyal medyada büyük kitlelere ulaştırabilirsiniz.Etkileyici pazarlama yöntemleri gün geçtikte değişmeye devam ediyor.Beklentilerinizi net olarak açıkladığınız takdirde sosyal medyada hedeflerinize ulaşmanız için hiçbir sebep yoktur.
  
Dipnot: İçeriklerinizi sıklıkla ve aynı saatte paylaşıma dikkat edin.

Yayınlanma Tarihi: Mart 25, 2019