Kurumsal Kimlik Tasarımı

Bize 0850 304 13 02 Numarasından da ulaşabilirsiniz!

Kurumsal Kimlik

 

Bir markanın hedef pazarını karşıladığı ilk nokta web sitesidir. Kurum kültürünü en açık şekilde tanımlayan bu medyanın içeriği, tasarımı ve altyapısı en önemli belirleyici etken olarak yer alır. Kurumsal kimlik, marka bütünlüğünü koruyacak şekilde hazırlanmalıdır. İlk izlenimlerin değeri o kadar büyüktür ki, şansa bırakılamaz. Markanın temsil ettiği değerleri ilk önce kurumsal kimlik anlatır. Başarılı bir firma olmak yalnızca kaliteli bir ürün pazarlamakla değil, vizyon ve bırakılan intiba ile de ilintilidir. Kurumsal kimliğin doğru oluşturulması, verilmek istenen imajın doğru şekilde yansıtılmasına imkan sunar. Hedef kitleye en başarılı bir şekilde ulaşmanın yolu, kurumsal kimlik planlamasının firmaya kusursuzca entegre edilmesinden geçer. Uluslararası anlamda en başarılı markalar güven veren renklerle hazırlanmış, mükemmel bir uyum yakaladıkları kimlikleriyle ön plana çıkarlar. Burada yakalanan ahenk ve düzenin yarattığı etki, profesyonel anlamda bir çalışmanın sinyallerini verir. Hedef, baştan sona tekdüzelik değil, tepeden tırnağa bir uyumdur.

Görünür Olun!

Toplum tarafından bilinmenin değeri çok yüksektir. Ama toplum tarafından çok iyi görünür olmanın değeri ise eşsizdir. Araştırma çizgileri yapılmamış bir resim doğru tekniklerden uzak, bütünlük oluşturmayacak bir sonuç verir. Tam da bu yüzden kurumsal kimliğin doğru planlanması mükemmel bir başlangıç olacaktır. Başarılı bir kimlik, süreklilik ve tutarlılığın empoze edilmesidir. Her bir tanıtım görseli, firmanın tercümanıdır. Logodan, antetli kağıda, araç giydirmelerinden, personellerin elbisilerine kadar tüm çalışmalarda bir anlatım olmalıdır. Aksi halde bütünlük bozulur ve tutarsızlık ortaya çıkar.

 

Yeni Bir Karakter Yaratın!

Üst düzey markaların logoları bazen tekdüze bir çizgiden ibarettir. Sıradanlık ile yaratıcılık, aralarında çok ince çizginin bulunduğu iki kavram… Bir firma a’dan z’ye yenilenebilir, farklılaşabilir; fakat değişmeyen tek şey kurumsal kimliğidir. Bu durum sağlıklı bir karar verme aşamasından geçmelidir. Her bir rengin, logo tasarımının, web sitesinin ve daha birçok kurumsal kimlik aracının neleri ifade ettiğinin bilinciyle doğru seçimler gerçekleştirmek, markalaşma yolunda atılmış en sağlıklı adımdır. Koşmak için, önce yürümeyi bilmek gerekir.

 

Kurumsal kimlik içerisinde neleri kapsar?

 

KURUM İÇERİSİNDE;

  • Amblem / Logotype kullanım standartlarının belirlenmesi
  • Antetli (başlıklı) kağıt tasarımı
  • Antetli (başlıklı) zarf tasarımı
  • Kartvizit tasarımı
  • Dosya tasarımı
  • Kurumsal kimlik kullanım standartları kılavuzu
  • Bloknot tasarımı
  • Haberleşme formlarının tasarımı
  • Kurum içi yönlendirmeleri (memo) tasarımı
  • Muhasebe belgelerinin tasarımı (fatura, irsaliye, makbuz, sürekli formlar, çek, senet, değerli evrak vs.)
  • Şirket giyim ve davranış kurallarının belirlenmesi vb

KURUM DIŞARISINDA;

  • Broşür (Leaflet)
  • Katalog
  • Insert (insört)
  • El ilanı
  • Poster
  • Afiş
  • Pankart
  • Mönü
  • CD etiket – CD Kapağı
  • Etiket
  • Takvim
  • Tebrik Kartları
  • Davetiye
  • Sertifika

1000TL’den başlayan fiyatlarla, markanızı görünür kılın!