Bir markanın hedef pazarını karşıladığı ilk nokta web sitesidir. Kurum kültürünü en açık şekilde tanımlayan bu medyanın içeriği, tasarımı ve altyapısı en önemli belirleyici etken olarak yer alır. Kurumsal kimlik, marka bütünlüğünü koruyacak şekilde hazırlanmalıdır. İlk izlenimlerin değeri o kadar büyüktür ki, şansa bırakılamaz. Markanın temsil ettiği değerleri ilk önce kurumsal kimlik anlatır. Başarılı bir firma olmak yalnızca kaliteli bir ürün pazarlamakla değil, vizyon ve bırakılan intiba ile de ilintilidir. Kurumsal kimliğin doğru oluşturulması, verilmek istenen imajın doğru şekilde yansıtılmasına imkan sunar. Hedef kitleye en başarılı bir şekilde ulaşmanın yolu, kurumsal kimlik planlamasının firmaya kusursuzca entegre edilmesinden geçer. Uluslararası anlamda en başarılı markalar güven veren renklerle hazırlanmış, mükemmel bir uyum yakaladıkları kimlikleriyle ön plana çıkarlar. Burada yakalanan ahenk ve düzenin yarattığı etki, profesyonel anlamda bir çalışmanın sinyallerini verir. Hedef, baştan sona tekdüzelik değil, tepeden tırnağa bir uyumdur.
Toplum tarafından bilinmenin değeri çok yüksektir. Ama toplum tarafından çok iyi görünür olmanın değeri ise eşsizdir. Araştırma çizgileri yapılmamış bir resim doğru tekniklerden uzak, bütünlük oluşturmayacak bir sonuç verir. Tam da bu yüzden kurumsal kimliğin doğru planlanması mükemmel bir başlangıç olacaktır. Başarılı bir kimlik, süreklilik ve tutarlılığın empoze edilmesidir. Her bir tanıtım görseli, firmanın tercümanıdır. Logodan, antetli kağıda, araç giydirmelerinden, personellerin elbisilerine kadar tüm çalışmalarda bir anlatım olmalıdır. Aksi halde bütünlük bozulur ve tutarsızlık ortaya çıkar.
Üst düzey markaların logoları bazen tekdüze bir çizgiden ibarettir. Sıradanlık ile yaratıcılık, aralarında çok ince çizginin bulunduğu iki kavram… Bir firma a’dan z’ye yenilenebilir, farklılaşabilir; fakat değişmeyen tek şey kurumsal kimliğidir. Bu durum sağlıklı bir karar verme aşamasından geçmelidir. Her bir rengin, logo tasarımının, web sitesinin ve daha birçok kurumsal kimlik aracının neleri ifade ettiğinin bilinciyle doğru seçimler gerçekleştirmek, markalaşma yolunda atılmış en sağlıklı adımdır. Koşmak için, önce yürümeyi bilmek gerekir.
KURUM İÇERİSİNDE;
KURUM DIŞARISINDA;
Merhabalar, Figma'da sıfırdan bir inşaat firması için proje tanıtımı yapan landing page tasarım eğitimi yapacağız. Serenity Evleri projesi, Sakarya'nın Kocaali...
Dünyanın en çok satan e-ticaret altyapısı Shopify için bir tasarımcıya mı ihtiyacınız var? Ozaman doğru yerdesiniz. Shopify 175 ülke'de 5milyondan...
Kullanıcılarınızın beklentilerini karşılayan mobil uygulama tasarımını birlikte oluşturalım. Akıllı telefon kullanıcıları, mobil uygulamaların son derece kolay kullanımlı ve aynı zamanda...
Her yıl gelişen teknolojiyle birlikte SaaS çözümü üreten startup firmalarını görmekteyiz. Yenilenen teknolojiyle insan hayatını kolaylaştırmayı ve iş yükünü azaltmayı...
Ülkemizde turizm sektörünün çeşitlendirilmesi ve turizmin 12 aya yayılmasına katkıda bulunan sağlık turizmi önemli bir ticari değere sahiptir.Sağlık turizminde öne...
Merhabalar, bugün sizlere Kurumsaltasarım markasının tüm tasarım süreçlerini yönettiği ve işinize çok yarayacak tamamen ücretsiz eticaret sitesi oluşturabileceğiniz bir projeden...