teklif alın
teklif alın
İşletmenizi Instagram’da Nasıl Markalaştırabilirsiniz?

Günümüzde teknolojinin yaygınlaşmasıyla beraber sosyal medya ortaya çıkmış durumda.Sosyal medya güçlü bir pazarlama aracı olarak kullanılmaya da başlandı.Bir araştırmaya göre her 3 kişiden 1 kişi sosyal medya kullanıyor.Dünyadaki işletmeler, hizmetlerini ve ürünlerini sosyal medyadan tanıtıyor.Instagram farklı sektörden işletmelerin kullandığı en popüler sosyal ağ platformlarından biri haline gelmiş durumda.

 

İşletmeniz için Instagram’ı kullanmanın faydaları:

Instagram’da her ay 1 milyar etkileşim oluyor.Bu sosyal ağ sitesinde 800 milyondan fazla aktif kullanıcı var.Özel Instagram stratejisi ile başarının sınırı ortadan kalkıyor.Dünyanın önde gelen firmalarının ürünlerini ve hizmetlerini sosyal ağ üzerinden tanıtmasına şaşırmamak gerek.

Müşterilerle bağlantı kurmak için mükemmel ortam

Müşterilerle bağlantı kurmak ve kalıcı ilişkiler kurmak isteyen işletmeler öncelikle Twitter ve Facebook gibi siteleri düşünüyor.Ancak Instagram’ın potansiyeli Twitter ve Facebook’un potansiyelini geçmiş durumda.Bir araştırmaya göre Instagram takipçi başına Twitter’dan 120 kat daha fazla etkileşim üretiyor.

Paylaşılabilir içerik

Instagram’da paylaştığınız içerik kolaylıkla farklı pazarlama kanalları arasında paylaşılabilir konumdadır.Instagram’da paylaştığınız içeriği otomatik olarak Facebook veya Twitter’da paylaşabilirsiniz.

Instagram’da İşletmenizi Markalaştırmak için İpuçları:

– Etkili bir işletme profili oluşturma

Öncelikle profilinizi İş profiline (Instagram Business) yükseltmeniz gerekiyor.Bu profile sahip olmak normal kullanıcı profiline göre avantaj sağlamaktadır.Detaylı raporlama, kullanıcıların içerik performansını ölçme gibi..

Bununla birlikte güçlü bir profile sahip olmak için biyografi kısmına işletme sloganınızı, hashtag’leri ve kısa bir açıklamanızı giriniz.

Sponsorlu reklamları kullan

Hedef kitlenize uygun olarak ayarlanmış olan reklamlar, markalaşma yolunda büyük bir adımdır.Müşterilerinizin ilgisini çekmek için ilginç ve düşündürücü içerikler kullanın.

Popüler içerik üreticiler (Influencers) ile ortaklık kurun

Bu kişiler genelde büyük kitlelere sahiptirler.Müşterileriniz popüler kişilerin önerdiği ürünlerinizi veya hizmetlerinizi daha fazla kullanır.Bir influencer ile ortaklık kurduğunuzda sadece satışlarınız artmaz, aynı zamanda marka bilinirliğini oluşturmak için benzeri görüşmemiş fırsat elde edersiniz.

Hashtag’leri akıllıca kullanın

Hashtag’ler hedef kitlenizin içeriğinizi keşfetmesine yardımcı olur.Hashtag kullanımını iki ucu keskin bir kılıca benzetebiliriz.İlgi çekici bir hastag, hedef kitlenizi artırırken, mantıklı olmayan rastgele bir hashtag müşterileri uzaklaştırabilir.

İçerik paylaşım zamanlarını öğrenin

Bir araştırmaya göre Instagram’da yayınlanacak içeriklerin en iyi günleri açıklandı.Bu araştırmada Pazartesi ve Perşembe günleri en fazla etkileşimin alındığı günler olarak tespit edildi.Sizde kendinize göre en iyi zamanı bulmak için Instagram üzerinde paylaştığınız içeriklerin etkileşimini inceleyebilirsiniz.


Yayınlanma Tarihi: Şubat 11, 2020
BLOG’DA NELER VAR?
markanızı ziyaretçilerinize tanıtabileceğiniz en etkili ipuçları
  • İLETİŞİM BİLGİLERİ
  • Küçükbakkalköy Mah. ŞerifAli Cd.
    No:14 / 6 Ataşehir / İSTANBUL
  • 0850 304 13 02
  • [email protected]