Günümüzde teknolojinin yaygınlaşmasıyla beraber sosyal medya ortaya çıkmış durumda.Sosyal medya güçlü bir pazarlama aracı olarak kullanılmaya da başlandı.Bir araştırmaya göre her 3 kişiden 1 kişi sosyal medya kullanıyor.Dünyadaki işletmeler, hizmetlerini ve ürünlerini sosyal medyadan tanıtıyor.Instagram farklı sektörden işletmelerin kullandığı en popüler sosyal ağ platformlarından biri haline gelmiş durumda.
Instagram’da her ay 1 milyar etkileşim oluyor.Bu sosyal ağ sitesinde 800 milyondan fazla aktif kullanıcı var.Özel Instagram stratejisi ile başarının sınırı ortadan kalkıyor.Dünyanın önde gelen firmalarının ürünlerini ve hizmetlerini sosyal ağ üzerinden tanıtmasına şaşırmamak gerek.
Müşterilerle bağlantı kurmak ve kalıcı ilişkiler kurmak isteyen işletmeler öncelikle Twitter ve Facebook gibi siteleri düşünüyor.Ancak Instagram’ın potansiyeli Twitter ve Facebook’un potansiyelini geçmiş durumda.Bir araştırmaya göre Instagram takipçi başına Twitter’dan 120 kat daha fazla etkileşim üretiyor.
Instagram’da paylaştığınız içerik kolaylıkla farklı pazarlama kanalları arasında paylaşılabilir konumdadır.Instagram’da paylaştığınız içeriği otomatik olarak Facebook veya Twitter’da paylaşabilirsiniz.
– Etkili bir işletme profili oluşturma
Öncelikle profilinizi İş profiline (Instagram Business) yükseltmeniz gerekiyor.Bu profile sahip olmak normal kullanıcı profiline göre avantaj sağlamaktadır.Detaylı raporlama, kullanıcıların içerik performansını ölçme gibi..
Bununla birlikte güçlü bir profile sahip olmak için biyografi kısmına işletme sloganınızı, hashtag’leri ve kısa bir açıklamanızı giriniz.
Hedef kitlenize uygun olarak ayarlanmış olan reklamlar, markalaşma yolunda büyük bir adımdır.Müşterilerinizin ilgisini çekmek için ilginç ve düşündürücü içerikler kullanın.
Bu kişiler genelde büyük kitlelere sahiptirler.Müşterileriniz popüler kişilerin önerdiği ürünlerinizi veya hizmetlerinizi daha fazla kullanır.Bir influencer ile ortaklık kurduğunuzda sadece satışlarınız artmaz, aynı zamanda marka bilinirliğini oluşturmak için benzeri görüşmemiş fırsat elde edersiniz.
Hashtag’ler hedef kitlenizin içeriğinizi keşfetmesine yardımcı olur.Hashtag kullanımını iki ucu keskin bir kılıca benzetebiliriz.İlgi çekici bir hastag, hedef kitlenizi artırırken, mantıklı olmayan rastgele bir hashtag müşterileri uzaklaştırabilir.
Bir araştırmaya göre Instagram’da yayınlanacak içeriklerin en iyi günleri açıklandı.Bu araştırmada Pazartesi ve Perşembe günleri en fazla etkileşimin alındığı günler olarak tespit edildi.Sizde kendinize göre en iyi zamanı bulmak için Instagram üzerinde paylaştığınız içeriklerin etkileşimini inceleyebilirsiniz.
Merhabalar, Figma'da sıfırdan bir inşaat firması için proje tanıtımı yapan landing page tasarım eğitimi yapacağız. Serenity Evleri projesi, Sakarya'nın Kocaali...
Dünyanın en çok satan e-ticaret altyapısı Shopify için bir tasarımcıya mı ihtiyacınız var? Ozaman doğru yerdesiniz. Shopify 175 ülke'de 5milyondan...
Kullanıcılarınızın beklentilerini karşılayan mobil uygulama tasarımını birlikte oluşturalım. Akıllı telefon kullanıcıları, mobil uygulamaların son derece kolay kullanımlı ve aynı zamanda...
Her yıl gelişen teknolojiyle birlikte SaaS çözümü üreten startup firmalarını görmekteyiz. Yenilenen teknolojiyle insan hayatını kolaylaştırmayı ve iş yükünü azaltmayı...
Ülkemizde turizm sektörünün çeşitlendirilmesi ve turizmin 12 aya yayılmasına katkıda bulunan sağlık turizmi önemli bir ticari değere sahiptir.Sağlık turizminde öne...
Merhabalar, bugün sizlere Kurumsaltasarım markasının tüm tasarım süreçlerini yönettiği ve işinize çok yarayacak tamamen ücretsiz eticaret sitesi oluşturabileceğiniz bir projeden...