Evet evet yanlış duymadınız, Google’in reklam politikalarını hepimiz biliyoruz. En yüksek TPM oranı veren, reklam yayınlamayı kapar! Asıl soru, verilen TPM oranı sattığımız üründen elde ettiğimiz kâr’ı karşılıyor mu? Genelde bu cevap hayır olarak bilinsede, reklamsız müşterilere ulaşamayan her şirket Adwords‘ü kullanıyor. Adwords şuan piyasada tek olmasada rakipleri arasında yandex olsada yandex’in reklam dönüşleri Adwords kadar başarılı değil. Bu yüzden Adwords sektörde tekelleşmiş bir durumda ve yıllık ciddi kârlar elde ederek reklam yayınlıyor!
Amazonun kendi içerisinde geliştirdiği yapay zeka destekli reklamları manuel ve otomatik olarak kurgulayabiliyor. Google’ın Adwords servisinin sunduğu kadar başarılı olmasada çok yaklaştığını hatta ileriki süreçlerde Adwords ile kapışacağını şimdiden biliyor ve her geçen gün amaçlarına Amazon bir adım daha yaklaşıyor. Amazonun Dynamic Bidding operasyonunda mevcut durumda bile %34’lük doğrudan siteye erişen trafik yüzdesiyle ve iç ramalarda yapılan e-ticaret arama sonuçlarıyla Google Adwords servislerinin tekelini kırmaya başladığını gözlemleyebiliyoruz.
Amazon’un servisinde Reklam yerleşimlerini, teklifleri ve raporlamaları kişiselleştirerek ayarlayabilirsiniz. Ayrıca teklifleri hem manuel olarak belirleyebilir yada otomatik değişikliğe izin verebilirsiniz. Amazon kendi içinde Sponsorlu ürün reklamları için arama sayfasının en üstünde ve ürün sayfası içerisindeki yerleşimlerde de teklif ayarlamaları yapmanıza izin verebiliyor. Bu ne demek? Esasen, ürününüzün manuel olarak teklifi arttırdığınızda satışa çıkardığınız sponsorlu ürünü ilk sıraya yerleştirebilir, kazançlarınızı ve geri dönüşlerinizi daha da arttırabilirsiniz. Amazonun teklif ayaralaması skalasıda olabildiğince %0 ile %900 arasında değişebiliyor. Hem google, hem yandex hemde Bing Ads‘de ki teklif ayarlarında olduğu gibi verdiğiniz teklif belirlediğiniz teklif ayarlamasıyla çarpılır.
E-ticaret ürünlerinizin satışlarında, satış performansınızı arttırmak adına yapılan Amazonun kendi içerisinde ki Ads hizmetinde Sponsorlu ürünlerle çok daha performanslı ürün satışı elde edebilirsiniz. Özellikle E-ticaret reklamlarınızda Amazon servislerini şimdiden ciddiye alıp kullanmanız gelecek zamanda sizin için ciddi bir yatırım olacağını ön görüyoruz.
Merhabalar, Figma'da sıfırdan bir inşaat firması için proje tanıtımı yapan landing page tasarım eğitimi yapacağız. Serenity Evleri projesi, Sakarya'nın Kocaali...
Dünyanın en çok satan e-ticaret altyapısı Shopify için bir tasarımcıya mı ihtiyacınız var? Ozaman doğru yerdesiniz. Shopify 175 ülke'de 5milyondan...
Kullanıcılarınızın beklentilerini karşılayan mobil uygulama tasarımını birlikte oluşturalım. Akıllı telefon kullanıcıları, mobil uygulamaların son derece kolay kullanımlı ve aynı zamanda...
Her yıl gelişen teknolojiyle birlikte SaaS çözümü üreten startup firmalarını görmekteyiz. Yenilenen teknolojiyle insan hayatını kolaylaştırmayı ve iş yükünü azaltmayı...
Ülkemizde turizm sektörünün çeşitlendirilmesi ve turizmin 12 aya yayılmasına katkıda bulunan sağlık turizmi önemli bir ticari değere sahiptir.Sağlık turizminde öne...
Merhabalar, bugün sizlere Kurumsaltasarım markasının tüm tasarım süreçlerini yönettiği ve işinize çok yarayacak tamamen ücretsiz eticaret sitesi oluşturabileceğiniz bir projeden...