Google Adwords’e Amazon Dynamic Bidding ile Rakip Oluyor!

Bize 0850 304 13 02 Numarasından da ulaşabilirsiniz!

Amazon Dynamic Bidding Ezeli Rakip Geliyor!

Evet evet yanlış duymadınız, Google’in reklam politikalarını hepimiz biliyoruz. En yüksek TPM oranı veren, reklam yayınlamayı kapar! Asıl soru, verilen TPM oranı sattığımız üründen elde ettiğimiz kâr’ı karşılıyor mu? Genelde bu cevap hayır olarak bilinsede, reklamsız müşterilere ulaşamayan her şirket Adwords‘ü kullanıyor. Adwords şuan piyasada tek olmasada rakipleri arasında yandex olsada yandex’in reklam dönüşleri Adwords kadar başarılı değil. Bu yüzden Adwords sektörde tekelleşmiş bir durumda ve yıllık ciddi kârlar elde ederek reklam yayınlıyor!

 

 

Amazon Dynamic Bidding Nedir?

 

Amazonun kendi içerisinde geliştirdiği yapay zeka destekli reklamları manuel ve otomatik olarak kurgulayabiliyor. Google’ın Adwords servisinin sunduğu kadar başarılı olmasada çok yaklaştığını hatta ileriki süreçlerde Adwords ile kapışacağını şimdiden biliyor ve her geçen gün amaçlarına Amazon bir adım daha yaklaşıyor. Amazonun Dynamic Bidding operasyonunda mevcut durumda bile %34’lük doğrudan siteye erişen trafik yüzdesiyle ve iç ramalarda yapılan e-ticaret arama sonuçlarıyla Google Adwords servislerinin tekelini kırmaya başladığını gözlemleyebiliyoruz.

 

 

Amazon Reklamları Satışları Arttırır mı?

 

Amazon’un servisinde Reklam yerleşimlerini, teklifleri ve raporlamaları kişiselleştirerek ayarlayabilirsiniz. Ayrıca teklifleri hem manuel olarak belirleyebilir yada otomatik değişikliğe izin verebilirsiniz. Amazon kendi içinde Sponsorlu ürün reklamları için arama sayfasının  en üstünde ve ürün sayfası içerisindeki yerleşimlerde de teklif ayarlamaları yapmanıza izin verebiliyor. Bu ne demek? Esasen, ürününüzün manuel olarak teklifi arttırdığınızda satışa çıkardığınız sponsorlu ürünü ilk sıraya yerleştirebilir, kazançlarınızı ve geri dönüşlerinizi daha da arttırabilirsiniz. Amazonun teklif ayaralaması skalasıda olabildiğince %0 ile %900 arasında değişebiliyor. Hem google, hem yandex hemde Bing Ads‘de ki teklif ayarlarında olduğu gibi verdiğiniz teklif belirlediğiniz teklif ayarlamasıyla çarpılır.

 

E-ticaret Reklamlarinda Google Adwords’e Rakip?

 

E-ticaret ürünlerinizin satışlarında, satış performansınızı arttırmak adına yapılan Amazonun kendi içerisinde ki Ads hizmetinde Sponsorlu ürünlerle çok daha performanslı ürün satışı elde edebilirsiniz. Özellikle E-ticaret reklamlarınızda Amazon servislerini şimdiden ciddiye alıp kullanmanız gelecek zamanda sizin için ciddi bir yatırım olacağını ön görüyoruz.

 

 

Yayınlanma Tarihi: Ocak 16, 2019