E-ticaret sektöründe satışlarınızı arttırmak için uzmanlar sizlere farklı çözümler sunar.Bunların önde gelenleri ise sayfa açılış hızı ve optimizasyonudur.Diğer çözümlemelerden pek bahsetmezler, çünkü detaylıdır ve uzun bir yoldur.Uzmanların tavsiyesi tecrübelere dayanır.Bu tavsiyenin diğerlerinden daha iyi olduğuna dair bir garanti yoktur.Müşterileriniz için en iyi olanı görmek, sitenizin varyantlarını test etmek isteyebilirsiniz.Fakat bu çok uzun bir yolculuktur ve sizin için sonuçları yorumlamak zor olabilir.Peki e-ticarette satışları arttırmanın kolay bir yolu yok mu? Bu sorunun cevabını bulmak için 15.000’den fazla e-ticaret sitesini inceledik ve belirli sonuçlara ulaştık.
– Sektör için hangi kelimeler veya ifadeler satışa daha fazla etki eder?
– Web sitenizin açılış sayfa hızınız gerçekte ne kadar sürmelidir?
– Web sitenizin açlışış sayfan hızınız göre dönüş oranı ne kadar farkediyor?
Bu soruların cevabını bulabilmek için veri trendlerini takip edip nasıl çalıştığını öğrenmeniz gerekiyor.
Peki e-ticaret metin yazarlığı satışlar için ne ifade ediyor?
E-Ticaret metin yazarlığı nedir?
E-ticaret metin yazarlığı, bir çevrimiçi mağaza için oluşturduğunuz herhangi bir metin veya yazılı içeriği ifade eder.Başlıklar, kategori sayfaları, ürün açıklamaları, promosyon teklifleri, açılış sayfaları.. Bunlar yazma becerilerinizin daha fazla satış getirmesine yardımcı olabileceği yerlerdir.E-ticaret metin yazarlığının amacı, ürünlerinizin faydalarını açıkça belirtmek ve çevrimiçi mağazanızın arama motorlarında daha iyi performans göstermesine yardımcı olmaktır.Başarılı olmak için, güçlü bir iletişimci olmanız, kelimelerle ikna edici olmanız, markanızı tanıtmanız ve bir müşterinin satın almasını sağlayan şeyin psikolojisini anlamanız gerekir.
Etkili E-ticaret metin yazarlığı ipuçları nelerdir?
– Metinleri ortaokul okuma ve anlama seviyesinde yazmaya özen gösterin!
Açılış sayfalarında, e-ticaret metin yazarlığınız ne kadar basit olursa,dönüştürme şansınız o kadar yüksek olur.
– Şimdi Satın Al gibi butonlar oluşturun!
Yazınızın içeriğine şimdi satın al, hemen iletişime geç gibi butonlar koyarak dönüşüm oranını test edin.
– Metin içeriğiniz 300 kelimeden az olsun!
İstatistiklere göre kullanıcılar 300 kelimeden az içeriği %50 daha fazla beğeniyor.Bu yüzden içeriklerinizi az ve özgün hazırlayın.
– Olumsuz dil kullanımını lügatınızdan çıkarın!
Metin içeriğinizde olumsuz dil kullandığınızda, müşterilerin satın alma isteği etkilenecektir.Bu yüzden olumsuzluğu lügatınızdan çıkarın!
E-Ticaret Metin Yazarlığı Gerektiren Sayfa Listesi
– Ürün Sayfaları
– Kategori Sayfaları
– Hakkımızda Sayfaları
E-Ticaret Metin Yazarlığının Avantajları Nelerdir?
– Satışı arttırır.
– Müşterileri bilgilendirir.
– Sitenizin seosunu geliştirir.
– Markanızı tanımlar.
E-Ticaret Metin Yazarlığında Kullanılan Yaygın Hatalar Nelerdir?
– Sıfatların aşırı kullanımı
– Özgünlük ve zenginlik eksikliği
– Basit ve genel içerik kullanımı
– Zengin görünsün diye cümleleri dolandırmak
– Ürüne çok fazla odaklanmak
– Tutarsız cümleler
Merhabalar, Figma'da sıfırdan bir inşaat firması için proje tanıtımı yapan landing page tasarım eğitimi yapacağız. Serenity Evleri projesi, Sakarya'nın Kocaali...
Dünyanın en çok satan e-ticaret altyapısı Shopify için bir tasarımcıya mı ihtiyacınız var? Ozaman doğru yerdesiniz. Shopify 175 ülke'de 5milyondan...
Kullanıcılarınızın beklentilerini karşılayan mobil uygulama tasarımını birlikte oluşturalım. Akıllı telefon kullanıcıları, mobil uygulamaların son derece kolay kullanımlı ve aynı zamanda...
Her yıl gelişen teknolojiyle birlikte SaaS çözümü üreten startup firmalarını görmekteyiz. Yenilenen teknolojiyle insan hayatını kolaylaştırmayı ve iş yükünü azaltmayı...
Ülkemizde turizm sektörünün çeşitlendirilmesi ve turizmin 12 aya yayılmasına katkıda bulunan sağlık turizmi önemli bir ticari değere sahiptir.Sağlık turizminde öne...
Merhabalar, bugün sizlere Kurumsaltasarım markasının tüm tasarım süreçlerini yönettiği ve işinize çok yarayacak tamamen ücretsiz eticaret sitesi oluşturabileceğiniz bir projeden...