2019 Yılının En iyi Dijital Pazarlama Yöntemleri

Bize 0850 304 13 02 Numarasından da ulaşabilirsiniz!

Yeni yılın gelmesiyle birlikte insanlar ürünlerinin satışlarını arttırmanın peşine düştüler.Her geçen yıl rekabetin arttığı bu ortamda pazarlama kampanyaları yöntemlerini geliştirmek pazarlamacıların elindedir.Fakat ortada bilinen yöntemler yerine yenilerini bilmek gereklidir.Bu yazımızda 2019 yılının en iyi pazarlama yöntemlerini ele aldık.

Online Sohbet Sistemi

Web sitesinde bulunan ve anında soru-cevap şeklinde iletişimde bulunmayı gerçekleştiren sohbet sistemi şirketlerin yılda 8 milyar dolar tasarruf ettiğini gösteriyor.2018 yılında sağlık ve bankacılık sektörü bu sistemi kullanmıştır.Müşteri temsilciliğini online ortama taşıyan bu sistemi web sitenize,sosyal medya hesaplarınıza veya mobil uygulamarınıza kolaylıkla entegre edebilir ve müşterilerinizle anlık olarak iletişim kurabilirsiniz.Bu sistemin en büyük özelliklerinden biri de otomatik yanıt sistemidir.Otomatik yanıt sistemiyle birsürü masraftan kurtulabilir ve müşterilerinizi daha memnun edebilirsiniz.

Yapay Zeka Algoritmaları

Müşterilerinizin isteklerini her zaman tahmin edebilen ve ona göre sisteminizi dizayn eden bir sistemdir.Yapay zeka ile yorulmadan en doğru seçimi müşterilerinize sunabilirsiniz.

Sesli Arama

İnsanlar her zaman kolay olanı seçmektedir.Sesli aramada bu ihtiyaçtan doğan bir sistemdir.İnsanların sesiyle aradıkları içerikler artarken arama motorları buna sessiz kalmadı.Google asistan gibi yeni araçların çıkmasıyla insanlar istediklerine kavuşmuş oldular.2018 yılında İngiltere’de yapılan bir araştırmayla sesli aramanın daha fazla kullanıldığı kanıtlanmış oldu.Bazı insanların evlerine akıllı hoparlör koyularak sesli aramanın iki katı kullanıldığı görüldü.

Sanal Gerçeklik

Teknolojinin gelişmesiyle birlikte insanlar alacakları ürünü online ortamda denemeye başladılar.Üst üste arttırılmış gerçeklikle ürünleri akıllı telefonlarından görüntüleyebiliyor ve deneyebiliyorlar.Müşterilerin ürünleri 360 derece görüntülemeleri satışları oldukça arttırdı.

Görsel Arama

2018 yılında arama motorları için bir devrim olan görsel arama kullanıcılara daha çok hitap etse de sesli aramanın gölgesinde kalmıştır.İnsanlar görüntüye daha fazla önem verdikleri için görsel arama da ön plana çıkmaktadır.

Canlı Video ve Viral Reklamlar

Sosyal medya ve Youtube’un yükselişiyle beraber müşterilerle etkileşimde bulunmakta anlık olaya dönüştü.Bu sayede canlı yayınlanan videolar ve viral video reklamlar sayesinde ürün tanıtımları yapıldı.Bu ucuz maliyet ile daha fazla müşteriye ulaşılmasına olanak sağlandı.

Yayınlanma Tarihi: Ocak 21, 2019